¿Qué hacemos?

Divisió Quantitativa

Institut DYM és una companyia de serveis plens en investigació, ad-hoc quantitativa i qualitativa, de mercat i d’opinió.
Institut DYM treballa tant en l’àmbit nacional com en l’internacional.

ÀREA QUANTITATIVA

  • ÓMNIBUS 2015
  • ESTUDIS D’HABITS DE CONSUM
  • ESTUDIS PUBLICITARIS
  • ESTUDIS DE SATISFACCIÓ
  • ESTUDIS D’IMATGE I POSICIONAMENT DE MARCA
  • ESTUDIS D.A.P: (Departament d’Anàlisi de Producte).Analitzem tots els components del producte en qualsevol de les seves modalitats.
  • ESTUDIS DE TURISME
  • ESTUDIS DE MOBILIDAD I TRANSPORT: Estudis relacionats amb la mobilitat de la població i totes les circumstàncies que l’engloben.
    Estudis sobre las característiques de la mobilitat de la població i els seus hàbits
    Anàlisis de la mobilitat.
    Comptatges puja i baixa.
    Matrius Origen Destinació(O/D).
    Estudis d’anàlisis per integrar titols socials.
    Anàlisis d’Eficàcia Publicitària.
    Estudis per analitzar el nivell de frau.
  • ESTUDIS POLÍTICS I D’OPINIÓ PÚBLICA
    Sondejos Electorals.
    Investigació Sociològica.
    Estimació de Vot.
  • ESTUDIS TECNOLÒGICS I DE COMUNICACIÓ
  • ESTUDIS DE MITJANS
  • ESTUDIS PER L’ADMINISTRACIÓ PÚBLICA: Institut DYM al llarg de la seva història, ha estat classificat per col.laborar amb l’Administració pública espanyola. Així mateix, està homologat per administracions tant públiques com privades, com ara l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona, el Centre d’Estudis d’Opinió (CEO), etc.
  • DYMPHARMA és el departament de Institut DYM, herència de la nostra experiència acumulada en els estudis de mercat metge-farmacèutics durant més de 48 anys i del constant desenvolupament de la pròpia recerca amb nous conceptes i metodologies de treball.

MÈTODES DE RECOLLIDA DE LA INFORMACIÓ

  • PAPI: Sistema tradicional de recollida d’informació mitjançant un qüestionari imprès en paper i emplenat amb bolígraf.
  • CAPI: Recollida d’informació mitjançant entrevista personal assistida per ordinador [Computer Assited Personal Interview].
  • CATI:Sistema d’entrevistes telefòniques assistides per ordinadors [Computer Assisted Telephone Interview].
  • ONLINE: Sistema d’entrevistes realitzades a través de web en línia.
  • Mail
  • Mystery Shoppers
  • Desk Research