¿Qué hacemos?

Divisió Qualitativa

Institut DYM és una companyia de serveis plens en investigació, ad-hoc qualitativa i quantitativa, de mercat i d’opinió.
Institut DYM treballa tant en l’àmbit nacional com en l’internacional.

ÀREA QUALITATIVA

ESTUDIS DYM INNOVACIÓ:

Estudis orientats a estimular la innovació i el canvi a través de la generació d’idees i la captació d’insights.

ESTUDIS DYM I. i P. ESTRATÈGIC:

Estudis d’imatge i posicionament de marques que a partir d’una anàlisi de l’ADN i de les potencialitats permet encaminar la marca cap a un posicionament estratègic òptim. Suportat per tècniques d’anàlisi de la competència: BENCHMARKETING.

ESTUDIS ETNODYM:

Estudis basats en metodologies etnogràfiques, d’observació i seguiment del consumidor in situ, allà on viu, es mou o on es desenvolupen les seves conductes de compra i consum.

ESTUDIS D’ESCOLTA, VOICE DYM:

“Vull aprofitar el que em diu el meu consumidor”. Model d’anàlisi periòdica delfeedback del consumidor rebut a través de diferents canals.

TOT AIXÒ SUPORTAT AMB EINES ESPECÍFIQUES

  • TÈCNIQUES PROJECTIVES
  • TÈCNIQUES CREATIVES
  • TÈCNIQUES ETNOGRÀFIQUES
  • INVESTIGACIÓ DOCUMENTAL
  • REUNIONS DE GRUP
  • ENTREVISTES EN PROFUNDITAT